Мої перші самостійні уроки
25
листопада провела
1 урок української мови за темою згідно з календарним плануванням.
Тема уроку: написання не з прикметниками
Мета уроку: пояснити учням правила написання не
з прикметниками, домогтися засвоєння цих правил; повторити правило написання не
з іменниками; розвивати навички знаходити в словах орфограму «не з
прикметником», удосконалювати орфографічні навички учнів, збагачувати
словниковий запас, розвивати усну та писемну мову, виховувати любов до рідного слова.
Підручник: Українська мова 6 клас / Бондаренко Н. В. – К.: Освiта, 2006. – С. 114 - 116
Були застосовані такі методи і прийоми: робота з підручником, бесіда, пояснення вчителя, самостійна робота.
Зміст уроку було визначено вiдповiдно до вимог навчальної програми і
календарно-тематичного планування та з урахуванням підготовки учнів. Згідно з
календарно-тематичним плануванням на вивчення даної теми відведено годину.
Вибір типу та структура уроку зумовлені його метою та завданням. Виходячи з психологічних основ
навчання, прагнучи забезпечити активну роботу учнів на уроці використовувала
різні методи, прийоми: бесіда, пояснювальний
метод, робота з підручником , самостійна робота. Урок формування вмінь і навичок, складався з восьми
логічно взаємозв`язаних етапів, які визначено із врахуванням
психологічних закономірностей засвоєння знань. На початку уроку я довела
учням важливість вивчення даної теми. Перед тим як перейти до вивчення нового
матеріалу я зосередила увагу на розвитку комунікативних умінь. Це було зроблено
на основі соціокультурної теми уроку: Шедеври ландшафтного дизайну. На етапі
вивчення нового матеріалу я
організовувала роботу таким чином, щоб учні самостійно, на основі власних
спостережень, та зроблених висновків, сформулювали правила. Після
цього учні прочитали правила у підручнику і зробили висновок. Після цього ми
перейшли до практичного використання правил і роботою над закріпленням вивченого.
На підсумковому етапі уроку учні змогли чітко відповісти на запитання. З чого
можна зробити висновок, що урок був результативним, а мета уроку
досягненою.
25
листопада провела
2 урок української літератури
Тема уроку: Аналіз учинків дійових осіб у творі. Образ Федька
Мета уроку: навчальна:
розкрити духовний світ головного героя; характеризувати його вчинки, пов’язуючи
із життєвими ситуаціями; висловлювати своє ставлення до зображуваного, виділяти
риси характеру Федька й Толі,
коментувати їх;
розвивальна:
розвивати уміння працювати з текстом ,творчу уяву учнів; уміння логічно й
образно мислити; грамотно висловлювати власну думку; розвивати культуру зв’язного мовлення, увагу, вміння
робити висновки
виховна: виховувати
в учнів почуття доброти, милосердя, здатності до співпереживання;
Тип уроку:
засвоєння знань і формування вмінь
Підручник:
Українська література 6 клас / Раїса
Мовчан
Основні методи і прийоми: Бліц –опитування, асоціативний диктант,
цитатна порівняльна
характеристика образів ,«інтерв ю», рефлексія .
Відповідно до вимог навчальної програми і
календарно-тематичного планування було визначено мету уроку. При
плануванні та проведенні уроку було дотримано основних загальнодидактичних
вимог: урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів, створення
емоційно-актуальної атмосфери навчання, педагогічний такт і культура мови, пізнавальна
самостійність учнів, чітке визначення освітніх, виховних і розвивальних завдань
уроку, раціональне використання кожної хвилини уроку, використання
активних методів навчання, зв’язок з раніше вивченим досвідом, набутим учнем, чітке
формулювання освітніх завдань загалом і складових елементів, їх зв'язок з
розвивальними і виховними завданнями, вибір форм організації, що забезпечує
максимальну самостійність у навчанні учнів.
На початку уроку було вступне слово вчителя, це
сприяло створенню творчої атмосфери в класі, також було повідомлено що це урок
урок-подорож, що сприяло зацікавленню та активізації пізнавальної
діяльності учнів.
Урок можна вважати
результативним, а мету досягнутою, що підтверджується правильними
відповідями учнів.
При
підготовці до уроків, розробці конспектів користуюсь планом, календарно – тематичним
плануванням, підручником (з мови/ літератури), методичними посібниками,
враховуючи рекомендації вчителя та керівника
практики від університету.
Комментариев нет:
Отправить комментарий