воскресенье, 1 декабря 2013 г.

Мої перші самостійні уроки



25 листопада провела 1 урок української мови за темою згідно з календарним плануванням.
Тема уроку: написання не з прикметниками

Мета уроку:  пояснити учням правила написання не з прикметниками, домогтися засвоєння цих правил; повторити правило написання не з іменниками; розвивати навички  знаходити в словах орфограму «не з прикметником», удосконалювати орфографічні навички учнів, збагачувати словниковий запас, розвивати усну та писемну  мову, виховувати любов до рідного слова.

Підручник: Українська мова 6  клас /  Бондаренко Н. В. – К.: Освiта, 2006. – С. 114 - 116      

Були застосовані такі методи і прийоми: робота з підручником, бесіда, пояснення вчителя, самостійна робота.

Зміст уроку було визначено вiдповiдно до вимог навчальної програми і календарно-тематичного планування та з урахуванням підготовки учнів. Згідно з календарно-тематичним плануванням на вивчення даної теми відведено      годину.

Вибір типу та структура уроку зумовлені його метою та завданням.   Виходячи з психологічних основ навчання, прагнучи забезпечити активну роботу учнів на уроці використовувала різні методи, прийоми: бесіда, пояснювальний  метод, робота з підручником , самостійна робота. Урок формування вмінь і навичок, складався з восьми логічно взаємозв`язаних етапів, які визначено із врахуванням  психологічних закономірностей засвоєння знань.  На початку уроку я довела учням важливість вивчення даної теми. Перед тим як перейти до вивчення нового матеріалу я зосередила увагу на розвитку комунікативних умінь. Це було зроблено на основі соціокультурної теми уроку: Шедеври ландшафтного дизайну. На етапі вивчення нового матеріалу  я організовувала роботу таким чином, щоб учні самостійно, на основі власних спостережень, та зроблених висновків,   сформулювали правила. Після цього учні прочитали правила у підручнику і зробили висновок. Після цього ми перейшли до практичного використання правил і роботою над закріпленням вивченого. На підсумковому етапі уроку учні змогли чітко відповісти на запитання. З чого можна зробити висновок, що урок був результативним, а  мета уроку досягненою.

25 листопада провела 2 урок української літератури

Тема уроку: Аналіз учинків дійових осіб у творі. Образ Федька 
Мета уроку: навчальна: розкрити духовний світ головного героя; характеризувати його вчинки, пов’язуючи із життєвими ситуаціями; висловлювати своє ставлення до зображуваного, виділяти риси характеру Федька й  Толі, коментувати їх;

  розвивальна: розвивати уміння працювати з текстом ,творчу уяву учнів; уміння логічно й образно мислити; грамотно висловлювати власну думку; розвивати   культуру зв’язного мовлення, увагу, вміння робити висновки

виховна: виховувати в учнів почуття доброти, милосердя, здатності до співпереживання;

Тип уроку: засвоєння знань і формування вмінь

Підручник: Українська література 6  клас / Раїса Мовчан

Основні методи і прийоми: Бліц –опитування, асоціативний диктант,

цитатна порівняльна характеристика образів ,«інтерв ю», рефлексія .

Відповідно до вимог навчальної програми і календарно-тематичного планування було визначено  мету уроку. При плануванні та проведенні уроку було дотримано основних загальнодидактичних вимог:  урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів, створення емоційно-актуальної атмосфери навчання, педагогічний такт і культура мови, пізнавальна самостійність учнів, чітке визначення освітніх, виховних і розвивальних завдань уроку,  раціональне використання кожної хвилини уроку, використання активних методів навчання, зв’язок з раніше вивченим досвідом, набутим учнем, чітке формулювання освітніх завдань загалом і складових елементів, їх зв'язок з розвивальними і виховними завданнями, вибір форм організації, що забезпечує максимальну самостійність у навчанні учнів.
На початку уроку було вступне слово вчителя, це сприяло створенню творчої атмосфери в класі, також було повідомлено що це урок урок-подорож, що сприяло зацікавленню та активізації пізнавальної діяльності учнів. 
Урок можна вважати результативним, а мету досягнутою, що підтверджується правильними відповідями учнів.

При підготовці до уроків, розробці конспектів користуюсь планом, календарно – тематичним плануванням, підручником (з мови/ літератури), методичними посібниками, враховуючи рекомендації вчителя та керівника практики від університету.

Комментариев нет:

Отправить комментарий