воскресенье, 8 декабря 2013 г.


Самоаналіз уроку української мови,

проведеного Степановою Ольгою Володимирівною

06.12.13. в 6-А класі ЗОШ № 60

 

Керівник від бази практики – Косаркова Наталя Павлівна

 

Тема уроку. Узагальнення і систематизація вивченого про прикметник.

 

Відповідно до календарно-тематичного планування на вивчення прикметника відводиться 12 годин . Проведений урок – передостанній у системі уроків. На наступному уроці буде контрольна робота за вивченою темою.

Метою проведеного уроку було узагальнити й систематизувати знання  про прикметник як частину мови й удосконалювати вміння застосовувати ці знання на практиці; розвивати уміння асоціативно мислити; навички  орфографічного правильного письма; використовувати прикметники в зв’язному мовленні; робити висновки, спів ставляти;  удосконалювати культуру усного та писемного мовлення; виховувати любов до природи рідного краю, спостережливість за навколишнім світом, культуру мовлення; формувати мовну, мовленнєву, інформативну, комунікативну компетенції.

Вибір типу і структури уроку зумовлено завданнями, що вирішувалися на уроці.

При плануванні та проведенні уроку я дотримувалася загально дидактичних вимог. Для досягнення мети я використовувала такі методи і прийоми навчання як: бесіда, слово вчителя, «Чиста дошка», взаємоперевірка, переклад, редагування, диференційовані завдання незакінчене речення, рефлексія.

Організаційний момент уроку націлений на підготовку учнів до продуктивної роботи.

Актуалізація опорних знань сприяє усвідомленню, поглибленню, систематизації та закріпленню навчального матеріалу; робота націлена як на одного учня, так і на весь клас.

Завдання використані на уроці допомогли учням навчитися використовувати теоретичні знання, здобуті на попередніх уроках, на практиці.

Виконання вправи на переклад мотивувало самостійну роботу тим, що свідомих та ефективних результатів вони можуть досягти лише постійно практикуючи свої навички та вміння. Вправа на переклад не тільки розширює словниковий запас школяра, але й покращую його мовлення, як усне, так і писемне. Має міжпредметні зв’язки. Кожна з вправ вмотивована і має логічний порядок. Мета уроку досягнена.

Цей урок мені сподобався більш ніж попередні, та і діти якось звикли до мене. Я отримала море задоволення від свого уроку.

1 комментарий:

  1. гарна спроба, набуваєте досвід! Пробуйте у самоаналізах частіше зупинятися на конкретних компонентах уроку, що ви бажали б удосконалити, адже без таких моментів не буває розвитку.

    ОтветитьУдалить