За сьогоднішній день я подивилась два уроки :
Урок з літератури, проводила Косаркова Н. П. в 6-а класі
Тема: Володимир Винниченко. Цікава історія з життя письменника. «Федько-халамидник ». Зміст твору.
ТЛ: епічний твір, головний герой, другорядні герої
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Був застосован словесний метод: розповідь, бесіда; прийом роботи з підручником.
Урок був чітко спланований, діти зрозуміли тему та з задоволенням демонстрували свої знання . Клас дуже активний.
Урок з мови, проводила Косаркова Н. П. в 6-б класі
Тема: Способи творення прикметників
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Мета: навчити учнів утворювати, правильно писати і застосовувати форми вищого і найвищого ступенів порівняння прикметників.
Бадьоро пройшов урок - цікаві були й завдання, й відповіді учнів. Наталя показала належний рівень. До цього я не можу ставитися байдуже. Розумію, що багатому чому ще треба навчитися.
Урок з літератури, проводила Косаркова Н. П. в 6-а класі
Тема: Володимир Винниченко. Цікава історія з життя письменника. «Федько-халамидник ». Зміст твору.
ТЛ: епічний твір, головний герой, другорядні герої
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Був застосован словесний метод: розповідь, бесіда; прийом роботи з підручником.
Урок був чітко спланований, діти зрозуміли тему та з задоволенням демонстрували свої знання . Клас дуже активний.
Урок з мови, проводила Косаркова Н. П. в 6-б класі
Тема: Способи творення прикметників
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Мета: навчити учнів утворювати, правильно писати і застосовувати форми вищого і найвищого ступенів порівняння прикметників.
Бадьоро пройшов урок - цікаві були й завдання, й відповіді учнів. Наталя показала належний рівень. До цього я не можу ставитися байдуже. Розумію, що багатому чому ще треба навчитися.
Комментариев нет:
Отправить комментарий