ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА
Степанової Ольги Володимирівни
на період з 18 листопада по 28 грудня
2013 року
Місце проходження практики
|
Загальноосвітня школа № 60
|
РОЗДІЛ
1
ЗАГАЛЬНА
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПРАКТИКАНТА
№
|
ЗМІСТ РОБОТИ
|
Термін
|
Відмітки про виконання
|
Підготовчий етап практики
|
|||
1.
|
Участь у настановчій конференції:
- знайомство із метою, завданнями, змістом
практики;
- правами й обов’язками студента-практиканта
|
||
2.
|
Методична підготовка до практики:
- зміст навчальної програми (наступність і
перспективність матеріалу, що опрацьовується);
- методичні матеріали з курсів педагогіки, психології,
педагогічної майстерності, методик навчання та технологій сучасного уроку;
-
нормативні документи шкільного курсу української мови та літератури.
|
||
Початковий етап практики
|
|||
1.
|
Участь у настановчій конференції
|
||
2.
|
Участь у ознайомлювально-інструктивних зустрічах з адміністрацією школи
(бесіди з адміністрацією школи, знайомство із системою навчально-виховної
роботи школи, навчально-матеріальною базою школи; діяльністю педагогічного
колективу, режимом роботи школи)
|
||
3.
|
Складання та
затвердження індивідуального плану роботи на основі календарно-тематичного
плану вчителя.
|
||
4.
|
Знайомство з учнями класу, планом позакласної роботи з предмету.
|
||
Основний етап практики
|
|||
Навчальна робота
|
|||
1.
|
Вивчення досвіду роботи вчителів МО. Відвідування уроків
вчителя-керівника, цілеспрямоване спостереження та аналіз відвіданих уроків
(4-5 уроків).
|
1 – 2 тиждень
|
|
2.
|
Відвідування уроків, проведених
студентами-практикантами, аналіз відвіданих уроків
(7-8 уроків).
|
1 – 4 тиждень
|
|
3.
|
Розробка конспектів (план-конспектів) уроків,
затвердження їх у вчителя. Проведення уроків. Обговорення з вчителем та
студентами-практикантами уроків, фіксація зауважень і рекомендацій у табелі
оцінювання, укладання висновків (усі уроки за календарно-тематичним
плануванням упродовж трьох тижнів)
|
1 – 4 тиждень
|
|
4.
|
Оцінювання усних
відповідей учнів, перевірка письмових робіт учнів.
|
1 – 4 тиждень
|
|
Позакласна робота з української мови і літератури
|
|||
5.
|
Проведення позакласної роботи з предмету (1 вид роботи
з мови)
|
Упродовж практики
|
|
6.
|
Участь у позакласній роботі (за планом роботи вчителя).
Відвідування позакласних заходів з мови і літератури. Підбір матеріалів для
проведення позакласних заходів. Розробка сценарію
|
Упродовж практики
|
|
Науково-дослідницька робота (індивідуальна)
|
|||
7.
|
Моделювання діяльності вчителя та учнів на уроці.
|
Упродовж практики
|
|
8.
|
Використання технологій активізації навчальної
діяльності учнів.
|
Упродовж практики
|
|
Заключний етап практики
|
|||
1.
|
Укладання комплекту поточних документів (Робочий зошит. Робочі конспекти
і плани-конспекти. Висновки, рефлексія (з блогів). Висновки до
уроків-спостережень. Наочно-дидактичні посібники до уроків тощо)
|
||
2.
|
Оформлення звітної документації (Звіт, звітна презентація, конспекти
залікових уроків із самоаналізами. Табель оцінювання. Щоденник практики.
|
||
3.
|
Участь у
підсумковій конференції.
|
РОЗДІЛ
2
ПЛАН
СПОСТЕРЕЖЕНЬ УРОКІВ
ЗОШ № 60
Дата
|
День
тижня
|
№ з/п
І/ІІ
|
Час
(з —до)
|
М/Л/
РМ/КР
|
Клас
|
Тема уроку.
|
Тип
|
Хто проводить
урок
|
Каб.
|
Відмітка про виконання
|
18.11.13
|
Пн.
|
2
|
09.15 – 09.55
|
Л
|
6-а
|
Неповторний світ дитинства у поезії
«Мрії»
|
в.н.
|
Косаркова Н.П.
|
16
|
|
3
|
10.05 – 10.45
|
М
|
6-б
|
Прикметники твердої і м’якої груп, їх
відмінювання
|
в.н.
|
Косаркова Н.П.
|
16
|
|||
19.11.13
|
Вт.
|
1
|
08.30 – 09.15
|
М
|
7-б
|
Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх
творення
|
в.н.
|
Бодрова Т.М.
|
21
|
|
2
|
09.25 – 10.10
|
Л
|
7-б
|
А. Чайковський «За сестрою». Характеристика
образу Павлуся
|
Бодрова Т.М.
|
21
|
||||
20.11.13
|
Ср.
|
1
|
08.30 – 09.15
|
М
|
5-а
|
Діалог
|
в.н.
|
Темченко Я. І.
|
21
|
|
2
|
09.25 – 10.10
|
Л
|
6-а
|
Володимир Винниченко. Цікава історія з життя письменника.
«Федько-халамидник ». Зміст твору.
|
в.н.
|
Косаркова Н.П.
|
16
|
|||
3
|
10.20 – 11.05
|
М
|
6-б
|
Способи творення
Прикметників
|
в.н.
|
Косаркова Н.П.
|
16
|
|||
21.11.13
|
Чт.
|
1
|
08.30 – 09.15
|
М
|
7-а
|
Докладний переказ розповідного тексту з описом
процесу праці (усно)
|
у.н.
|
Бодрова Т.М.
|
21
|
|
22.11.13
|
Пт.
|
1
|
08.30 – 09.15
|
М
|
6-а
|
Написання найуживаніших суфіксів прикметників
|
в.н.
|
Косаркова Н.П.
|
16
|
|
2
|
09.25 – 10.10
|
М
|
6-а
|
РМ. Опис природи
|
в.н.
|
Косаркова Н.П.
|
16
|
РОЗДІЛ 3
ВИКОНАННЯ
ОБОВ’ЯЗКІВ УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ:
ПІДГОТОВКА ТА
ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ
Практикант: Степанова Ольга Володимирівна
ЗОШ № 60, клас: 6-А
Керівник від бази практики: Косаркова
Наталя Павлівна
Конт. тел. керівника – 095- 10-04-383
І тиждень
Дата
|
День тижня
|
№ з/п
І/ІІ
|
Час
(з —до)
|
М/Л/
РМ/КР
|
№ за календарним плануванням.
Тема уроку. Тип уроку
|
Каб.
|
Відмітка про виконання
|
18.11.13
|
Пн.
|
1
|
8.30-9.10
|
М
|
Прикметники твердої і м’якої груп, їх
відмінювання
|
16
|
|
2
|
9.15-9.55
|
Л
|
Неповторний
світ дитинства у поезії «Мрії»
|
16
|
|||
19.11.13
|
Вт.
|
||||||
20.11.13
|
Ср.
|
1
|
8.30-9.15
|
М
|
Способи творення прикметників
|
16
|
|
2
|
9.25-10.10
|
Л
|
Володимир Винниченко. Цікава історія з життя письменника.
«Федько-халамидник ». Зміст твору.
|
16
|
|||
21.11.13
|
Чт.
|
||||||
22.11.13
|
Пт.
|
1
|
8.30-9.15
|
М
|
Написання найуживаніших суфіксів прикметників
|
16
|
|
2
|
9.25-10.10
|
М
|
РМ. Опис природи
|
16
|
ІІ тиждень
Дата
|
День тижня
|
№ з/п
І/ІІ
|
Час
(з —до)
|
М/Л/
РМ/КР
|
№ за календарним плануванням.
Тема уроку. Тип уроку
|
Каб.
|
Відмітка про виконання
|
25.11.13
|
Пн.
|
1
|
8.30-9.10
|
М
|
Не з
прикметниками
|
16
|
|
2
|
9.15-9.55
|
Л
|
Аналіз
учинків дійових осіб у творі. Образ Федька
|
16
|
|||
26.11.13
|
Вт.
|
||||||
27.11.13
|
Ср.
|
1
|
8.30-9.15
|
М
|
Букви Н і
НН у прикметниках
|
16
|
|
2
|
9.25-10.10
|
Л
|
Спиридон
Черкасенко. «Маленький горбань» - твір про красу і незахищеність людської
душі
|
16
|
|||
28.11.13
|
Чт.
|
||||||
29.11.13
|
Пт.
|
1
|
8.30-9.15
|
М
|
Контрольний
переказ з описом природи
|
16
|
|
2
|
9.25-10.10
|
М
|
Контрольний
переказ з описом природи
|
16
|
ІІІ тиждень
Дата
|
День тижня
|
№ з/п
І/ІІ
|
Час
(з —до)
|
М/Л/
РМ/КР
|
№ за календарним плануванням.
Тема уроку. Тип уроку
|
Каб.
|
Відмітка про виконання
|
2.12.13
|
Пн.
|
1
|
8.30-9.10
|
М
|
Написання
складних прикметників
|
16
|
|
2
|
9.15-9.55
|
Л
|
Образ
головного героя. Складання плану характеристики персонажа
|
16
|
|||
3.12.13
|
Вт.
|
||||||
4.12.13
|
Ср.
|
1
|
8.30-9.15
|
М
|
Написання
прізвищ прикметникової форми
|
16
|
|
2
|
9.25-10.10
|
Л
|
РМ.
Твір-роздум «Яку людину можна назвати красивою»
|
16
| |||
5.12.13
|
Чт.
|
||||||
6.12.13
|
Пт.
|
1
|
8.30-9.15
|
М
|
Узагальнення
і систематизація вивченого про прикметник
|
16
| |
2
|
9.25-10.10
|
М
|
РМ. Вибіркове
читання і переказ тексту наукового
стилю
|
16
|
ІV тиждень
Дата
|
День тижня
|
№ з/п
І/ІІ
|
Час
(з —до)
|
М/Л/
РМ/КР
|
№ за календарним плануванням.
Тема уроку. Тип уроку
|
Каб.
|
Відмітка про виконання
|
9.12.13
|
Пн.
|
1
|
8.30-9.10
|
М
|
Контрольний
диктант
Тема №
4.Числівник як частина мови – 18 год. (12 + 6 РМ)
|
16
|
|
2
|
9.15-9.55
|
Л
|
Станіслав
Чернілевський. Настрої та почуття в поезіях «Теплота родинного інтиму»,
«Забула внучка в баби черевички»
|
16
|
|||
10.12.13
|
Вт.
|
||||||
11.12.13
|
Ср.
|
1
|
8.30-9.15
|
М
|
Робота над
помилками
|
16
|
|
2
|
9.25-10.10
|
Л
|
Олександр
Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник. Зміст уривків
кіноповісті «Зачарована Десна» - твору про великий і чарівний світ дитинства
|
16
|
|||
12.12.13
|
Чт.
|
||||||
13.12.13
|
Пт.
|
1
|
8.30-9.15
|
М
|
Числівник
як частина мови
|
16
|
|
2
|
9.25-10.10
|
М
|
Числівники
кількісні (цілі, дробові, збірні) і порядкові; прості, складні і складені
|
16
|
V тиждень
Дата
|
День тижня
|
№ з/п
І/ІІ
|
Час
(з —до)
|
М/Л/
РМ/КР
|
№ за календарним плануванням.
Тема уроку. Тип уроку
|
Каб.
|
Відмітка про виконання
|
16.12.13
|
Пн.
|
1
|
8.30-9.10
|
М
|
Вживання відмінкових
форм іменників при кількісних числівниках
|
16
|
|
2
|
9.15-9.55
|
Л
|
Розповідь
про родину Сашка, опис вражень головного героя
|
16
|
|||
17.12.13
|
Вт.
|
||||||
18.12.13
|
Ср.
|
1
|
8.30-9.15
|
М
|
Відмінювання
кількісних числівників (числівника один)
|
16
|
|
2
|
9.25-10.10
|
Л
|
Історія з
левом – поєднання реальності життя та уяви хлопчика
|
16
|
|||
19.12.13
|
Чт.
|
||||||
20.12.13
|
Пт.
|
1
|
8.30-9.15
|
М
|
РМ. Твір –
опис природи на основі особистих вражень
|
16
|
|
2
|
9.25-10.10
|
М
|
РМ. Твір –
опис природи на основі особистих вражень
|
16
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий