среда, 20 ноября 2013 г.


 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА

Степанової Ольги Володимирівни 

на період з   18 листопада   по   28 грудня    2013 року 

Місце проходження практики
Загальноосвітня школа № 60


РОЗДІЛ 1

ЗАГАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПРАКТИКАНТА

 

 №
ЗМІСТ РОБОТИ
Термін
Відмітки про виконання
Підготовчий етап практики
 1.
Участь у настановчій конференції:
-  знайомство із метою, завданнями, змістом практики;
-  правами й обов’язками студента-практиканта
2. 
Методична підготовка до практики:
-   зміст навчальної програми (наступність і перспективність матеріалу, що опрацьовується);
-   методичні матеріали з курсів педагогіки, психології, педагогічної майстерності, методик навчання та технологій сучасного уроку;
-   нормативні документи шкільного курсу української мови та літератури.
Початковий етап практики
1.     
Участь у настановчій конференції
2.     
Участь у ознайомлювально-інструктивних зустрічах з адміністрацією школи (бесіди з адміністрацією школи, знайомство із системою навчально-виховної роботи школи, навчально-матеріальною базою школи; діяльністю педагогічного колективу, режимом роботи школи)
3.     
Складання та затвердження індивідуального плану роботи на основі календарно-тематичного плану  вчителя.
4.     
Знайомство з учнями класу, планом позакласної роботи з предмету.
Основний етап практики
Навчальна робота
1.     
Вивчення досвіду роботи вчителів МО. Відвідування уроків вчителя-керівника, цілеспрямоване спостереження та аналіз відвіданих уроків (4-5 уроків).
1 – 2 тиждень
2.     
Відвідування уроків, проведених студентами-практикантами, аналіз відвіданих уроків
(7-8 уроків).
1 – 4 тиждень
3.     
Розробка конспектів (план-конспектів) уроків, затвердження їх у вчителя. Проведення уроків. Обговорення з вчителем та студентами-практикантами уроків, фіксація зауважень і рекомендацій у табелі оцінювання, укладання висновків (усі уроки за календарно-тематичним плануванням упродовж трьох тижнів)
1 – 4 тиждень
4.     
Оцінювання усних відповідей учнів, перевірка письмових робіт учнів.
1 – 4 тиждень
Позакласна робота з української мови і літератури
5.
Проведення позакласної роботи з предмету (1 вид роботи з мови)
Упродовж практики
6.
Участь у позакласній роботі  (за планом роботи вчителя). Відвідування позакласних заходів з мови і літератури. Підбір матеріалів для проведення позакласних заходів. Розробка сценарію
Упродовж практики
Науково-дослідницька робота (індивідуальна)
7.
Моделювання діяльності вчителя та учнів на уроці.
Упродовж практики
8.
Використання технологій активізації навчальної діяльності учнів.
Упродовж практики
Заключний етап практики
1.
Укладання комплекту поточних документів (Робочий зошит. Робочі конспекти і плани-конспекти. Висновки, рефлексія (з блогів). Висновки до уроків-спостережень. Наочно-дидактичні посібники до уроків тощо)
2.
Оформлення звітної документації (Звіт, звітна презентація, конспекти залікових уроків із самоаналізами. Табель оцінювання. Щоденник практики.
3.
Участь у  підсумковій конференції.


РОЗДІЛ 2

ПЛАН СПОСТЕРЕЖЕНЬ УРОКІВ

ЗОШ № 60

Дата
   День  
тижня
№ з/п
І/ІІ
Час
(з —до)
М/Л/
РМ/КР
Клас
Тема уроку.
Тип
Хто проводить урок
Каб.
Відмітка про виконання
18.11.13
Пн.
2
09.15 – 09.55
Л
6-а
 Неповторний світ дитинства у поезії «Мрії»
в.н.
Косаркова Н.П.
16
3
10.05 – 10.45
М
6-б
Прикметники твердої і м’якої груп, їх відмінювання
 
в.н.
Косаркова Н.П.
16
 
19.11.13
Вт.
1
08.30 – 09.15
М
7-б
Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення
в.н.
Бодрова Т.М.
21
2
09.25 – 10.10
Л
7-б
А. Чайковський «За сестрою». Характеристика образу Павлуся
 
 
Бодрова Т.М.
21
 
20.11.13
Ср.
1
08.30 – 09.15
М
5-а
Діалог
в.н.
Темченко Я. І.
21
2
09.25 – 10.10
Л
6-а
Володимир Винниченко. Цікава історія з життя письменника. «Федько-халамидник ». Зміст твору.
 
в.н.
Косаркова Н.П.
16
 
3
10.20 – 11.05
М
6-б
Способи творення
Прикметників
 
в.н.
Косаркова Н.П.
16
 
21.11.13
Чт.
1
08.30 – 09.15
 
 
    М
 
 
7-а
Докладний переказ розповідного тексту з описом процесу праці (усно)
 
у.н.
 
Бодрова Т.М.
21
22.11.13
Пт.
1
08.30 – 09.15
М
6-а
Написання найуживаніших суфіксів прикметників
 
в.н.
Косаркова Н.П.
16
 
2
09.25 – 10.10
М
6-а
РМ.  Опис природи
в.н.
Косаркова Н.П.
16
 


 

РОЗДІЛ 3

ВИКОНАННЯ ОБОВ’ЯЗКІВ УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ:

ПІДГОТОВКА ТА ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ 

Практикант:             Степанова Ольга Володимирівна
 
ЗОШ № 60,  клас: 6-А

Керівник від бази практики:    Косаркова Наталя Павлівна

Конт. тел. керівника – 095- 10-04-383

І тиждень
 

Дата
День тижня
№ з/п
І/ІІ
Час
(з —до)
М/Л/
РМ/КР
№ за календарним плануванням.
Тема уроку. Тип уроку
Каб.
Відмітка про виконання
18.11.13
Пн.
1
8.30-9.10
М
Прикметники твердої і м’якої груп, їх відмінювання
16
2
9.15-9.55
Л
Неповторний світ дитинства у поезії «Мрії»
16
  19.11.13
Вт.
 
 
20.11.13
Ср.
1
8.30-9.15
М
Способи творення прикметників
16
2
9.25-10.10
Л
Володимир Винниченко. Цікава історія з життя письменника. «Федько-халамидник ». Зміст твору.
 
16
 
21.11.13
Чт.
 
 
 
 
 
 
 
22.11.13
Пт.
1
8.30-9.15
М
Написання найуживаніших суфіксів прикметників
 
16
 
2
9.25-10.10
М
РМ.  Опис природи
16
 

 
ІІ тиждень

Дата
День тижня
№ з/п
І/ІІ
Час
(з —до)
М/Л/
РМ/КР
№ за календарним плануванням.
Тема уроку. Тип уроку
Каб.
Відмітка про виконання
25.11.13
Пн.
1
8.30-9.10
М
Не з прикметниками
16
2
9.15-9.55
Л
Аналіз учинків дійових осіб у творі. Образ Федька
16
  26.11.13
Вт.
 
 
27.11.13
Ср.
1
8.30-9.15
 
М
Букви Н і НН у прикметниках
16
2
9.25-10.10
Л
Спиридон Черкасенко. «Маленький горбань» - твір про красу і незахищеність людської душі
16
 
28.11.13
Чт.
 
 
 
 
 
 
 
29.11.13
Пт.
1
8.30-9.15
М
Контрольний переказ з описом природи
16
 
2
9.25-10.10
М
Контрольний переказ з описом природи
16
 


 ІІІ тиждень

Дата
День тижня
№ з/п
І/ІІ
Час
(з —до)
М/Л/
РМ/КР
№ за календарним плануванням.
Тема уроку. Тип уроку
Каб.
Відмітка про виконання
2.12.13
Пн.
1
8.30-9.10
М
Написання складних прикметників
16
2
9.15-9.55
Л
Образ головного героя. Складання плану характеристики персонажа
16
  3.12.13
Вт.
 
 
4.12.13
Ср.
1
8.30-9.15
 
М
Написання прізвищ прикметникової форми
16
2
9.25-10.10
Л
РМ. Твір-роздум «Яку людину можна назвати красивою»
16
 
5.12.13
Чт.
 
 
 
 
 
 
 
6.12.13
Пт.
1
8.30-9.15
М
Узагальнення і систематизація вивченого про прикметник
16
 
2
9.25-10.10
М
РМ. Вибіркове читання  і переказ тексту наукового стилю
16
 
 

ІV тиждень

Дата
День тижня
№ з/п
І/ІІ
Час
(з —до)
М/Л/
РМ/КР
№ за календарним плануванням.
Тема уроку. Тип уроку
Каб.
Відмітка про виконання
9.12.13
Пн.
1
8.30-9.10
М
Контрольний диктант
Тема № 4.Числівник як частина мови – 18 год. (12 + 6 РМ)
16
2
9.15-9.55
Л
Станіслав Чернілевський. Настрої та почуття в поезіях «Теплота родинного інтиму», «Забула внучка в баби черевички»
16
  10.12.13
Вт.
 
 
11.12.13
Ср.
1
8.30-9.15
 
М
Робота над помилками
16
2
9.25-10.10
Л
Олександр Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник. Зміст уривків кіноповісті «Зачарована Десна» - твору про великий і чарівний світ  дитинства
16
 
12.12.13
Чт.
 
 
 
 
 
 
 
13.12.13
Пт.
1
8.30-9.15
М
Числівник як частина мови
16
 
2
9.25-10.10
М
Числівники кількісні (цілі, дробові, збірні) і порядкові; прості, складні і складені
16
 

V тиждень

Дата
День тижня
№ з/п
І/ІІ
Час
(з —до)
М/Л/
РМ/КР
№ за календарним плануванням.
Тема уроку. Тип уроку
Каб.
Відмітка про виконання
16.12.13
Пн.
1
8.30-9.10
М
Вживання відмінкових форм іменників при кількісних числівниках
16
2
9.15-9.55
Л
Розповідь про родину Сашка, опис вражень головного героя
16
  17.12.13
Вт.
 
 
18.12.13
Ср.
1
8.30-9.15
 
М
Відмінювання кількісних числівників (числівника один)
16
2
9.25-10.10
Л
Історія з левом – поєднання реальності життя та уяви хлопчика
16
 
19.12.13
Чт.
 
 
 
 
 
 
 
20.12.13
Пт.
1
8.30-9.15
М
РМ. Твір – опис природи на основі особистих вражень
16
 
2
9.25-10.10
М
РМ. Твір – опис природи на основі особистих вражень
16
 

 
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий