Інтерактивні технології навчання на уроках української
мови
1
|
Інтерактивне навчання це…
|
(від англ. inter – взаємний, act –діяти), за
визначенням О.Пироженко, це спеціальна форма організації пізнавальної
діяльності, яка має за мету створення комфортних умов навчання, за яких кожен
учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність
|
||||
2
|
На чому грунтується інтерактивна діяльність
|
на активній комунікації учасників освітнього процесу.
|
||||
3
|
В чому полягає сутність ІН
|
Н. Побірченко та Г. Коберник, стверджують – полягає в
тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної
взаємодії всіх учнів; учитель і учень є рівноправними суб’єктами навчання
|
||||
4
|
На що сприяє ІН
|
Інтерактивність освіти сприяє:
формуванню
як предметних умінь і навичок, так і загальнонавчальних;
виробленню життєвих цінностей;
створенню атмосфери співробітництва, взаємодії;
розвитку комунікативних якостей особистості.
|
||||
5
|
Що передбачає така технологія
|
моделювання життєвих ситуацій;
використання рольових ігор;
спільне розв’язання проблем на основі аналізу
відповідної навчальної ситуації;
виключає домінування одного учасника навчального
процесу над іншим, однієї думки над іншою;
дороботи залучаються всі учасники процесу, які
працюють у групах в облаштованому класі за підготовленим заздалегідь
викладачем матеріалом, із дотриманням процедури й регламенту, в атмосфері
довіри.
|
||||
6
|
Як класифікуються ІТ
|
|
||||
7
|
Які методичні особливості організації інтерактивного
навчання можна відзначити
|
застосування проблемних ситуацій та формулювань;
відповідна організація навчального простору, що
сприяє діалогу, мотиваційне забезпечення спільної діяльності, дотримання
правил навчального співробітництва;
використання комунікативних методів і прийомів;
оптимізація системи оцінювання процесу та результатів
спільної діяльності;
розвиток навичок самоаналізу і самоконтролю
індивідуальної та групової діяльності.
|
||||
8
|
Які інтерактивні методи набули найбільшого поширення
|
· мозковий
штурм, або мозкова атака;
· коло
ідей;
· мікрофон
(вільне накопичення великої кількості ідей з певної теми, критичне
їхосмислення);
· метод
прогнозування або передбачення (за дидактичним матеріалом підтвердити чи
заперечити гіпотезу, сформулювати тему заняття);
· дискусія;
· кути;
· ПРЕС-метод
(послідовно учні дають аргументовані відповіді на певне дискусійне питання,
доходять спільної думки);
· гронування,
або асоціативний кущ (встановлення асоціативних зв’язків між окремими
поняттями для узагальнення теоретичного матеріалу, підбиття підсумків
вивченої теми чи розділу, зокрема з методики викладання української мови);
· бесіда за Сократом ( учні ставлять проблемні
питання і шукають
· шляхи
їх розв’язання).
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий